vineri, 27 iulie 2012

Zile nebune

In ultimile zile am avut noroc numai de zile nebune. Am fost in Bucuresti doua zile in interes de serviciu. Ma gandam ca orasul trebuie sa fie gol, oamenii fiind plecati in concediu in aceasta perioada. M-am inselat insa. Orasul a fost ticsit.  Oamenii fie s-au reorientat catre turismul de week-end fie nu-si mai iau concediu… desi, judecand dupa masinile intalnite in traffic week-end-ul trecut, as fi zis ca in Bucuresti nu mai exista decat mijloacele de transport in comun.
Desi ne-am dus in Bucuresti cu o masina, la intoarcere a trebuit sa venim cu transportul in comun. Am ajuns in Gara de Nord cu 3 minute dupa ce plecase trenul spre mare. Urmatorul era peste patru ore... Am ales sa mergem cu autocarul.
Frumos, racoare, pana inainte cu 10 minute de plecare, cand in partea din spate au poposit cateva pirande cu plozi si vreo trei bruneti cu mustati bine conturate. Mi-am zis ca e bine ca stam in partea din spate, pentru ca nu se va face simtit nici mirosul (specific) si nici galagia.
Si de data asta aveam sa ma insel… Dupa o ora de mers, au inceput plozii sa racneasca din toti rarunchii de nu mai stiam cum sa intorc urechile. Nasul imi amortise déjà cu putin timp inainte…
Ma gandeam cu bucurie ca autocarul va merge spre Constanta pe bucata noua de autostrada, recent inaugarata si ca vom ajunge cu 30 minute mai devreme acasa. M-am inselat a treia data. Soferul a tras voiniceste de volan dreapta la Cernavoda si a luat-o pe drumul vechi. Pentru ca un singur calator avea bilet pana in Medgidia…
Azi am fost la un client in Neptun. Un client dificil cu adevarat. Ne-am inarmat cu rabdare, am facut ceea ce aveam de facut si spre sfarsitul programului am dat sa plecam, masina fiind in parcarea unui hotel din apropiere. Surpriza insa, o alta masina, cu numere bulgaresti statea protapita in spatele masinii noastre, blocandu-ne iesirea. Dupa 10 minute de claxonat, am observat un bilet bagat cu grija intr-unul din stergatoare:

La telefon, un nene vadit iritat, a inceput sa racneasca la colega mea, initiatoarea apelului… Dupa cinci minute, apare mergand leganat si latrand ceva de la vreo 100 metri. Ajungand mai aproape am vazut ca facuse cascaval la gura de cat vorbise singur:
- Poate vreti sa chem politia! Din cauza dumitale eu am pierdut 150 lei, nu vezi ca aici se desfasoara o activitate economica?
- Ce domnule, nu putea lumea sa treaca pe langa masina? a incercat colega mea o abordare logica…
- Domnule…, dau eu sa intervin.
- Dumneata sa taci, nu am treaba cu dumneata. Cu doamna am treaba, ca mai are si tupeu. Eu am pierdut 150 lei ca dumneata ti-ai pus masina aici, mi-au plecat clientii.
In spatele individului, era un teren de tenis, cu o usa de gard metallic bine inchis cu un lacat ruginit. Cum erau 30 de grade inca de la ora 10 dimineata, va inchipuiti cine ar fi jucat tenis pe un teren descoperit… la ora 15.00. Pulea…

Niciun comentariu: