marți, 24 iulie 2012

NU stiu


Nu stiu cum se numeste hotelul in care stau in aceasta seara. Hotelul in care stateam de obicei atunci cand ne deplasam in Bucuresti, nu a avut azi camere disponibile...Camera este OK, are trei Biblii pe una din noptiere,  Noul testament, Noul Testament cu Psalmii si Noul Testament in 4 limbi, asa ca voi avea o lectura selecta in aceasta seara.

Nu stiu cum se va numi viitorul presedinte al tarii. Sper insa sa nu fie unul al carui nume se termina tot in "....escu." Si mai sper sa nu fiu nevoit sa emigrez in eventualitatea in care barbatul cu parul vopsit si cu nume de floare va deveni presedinte din toamna...

Nu stiu ce voi face la anul, desi mi se cere destul de des sa-mi exprim optiunile cu privire la planurile de viitor. De parca viitorul ar depinde de planurile pe care eu mi le fac... Viitorul ne este deja scris, insa, ce pacat ca nu ne este si adus la cunostinta...

Nu stiu cum se face, dar de cate ori plec in delegatie, programul meu de lucru se prelungeste invariabil pana spre miezul noptii...

Nu stiu de ce toata pulimea de stanga este atat de rapace cand este vorba de puterea absoluta... Incremeniti in grandomania lor, in dorinta de a li spune din nou tatuci, au ingenuncheat o tara si au speriat un continent. In plus, au adus spaima in sufletul romanilor cu rate la banci...

Nu stiu daca voi merge la referendum sa-mi exprim votul. Care vot? Lucrurile sunt deja hotarate, indiferent ce imi doresc eu... In fapt, nimeni nu stie care sunt de fapt actorii, cata vreme pe scena sunt doar marionetele.

Niciun comentariu: