sâmbătă, 28 iulie 2012

Vara NU votez


Dreptul de a merge la vot  nu este o obligatie de a merge la vot! Pot sa imi exercit asa cum doresc acest drept! Nu poate sa imi impuna nimeni contextul in care trebuie sa votez, cata vreme cei care initiaza astfel de actiuni nu ma ( mai) reprezinta.

Mai multi cunoscuti mi-au spus ca vor merge la vot duminica, pentru a detrona tiranul, cel care a facut atat rau tarii... Ca acum este vorba doar de debarcarea presedintelui suspendat si nu neaparat de ramanerea lui Cretinel pana cand se vor organiza alegeri.
Personal cred ca este vorba doar de o amagire, de o manipulare grosiera precum un ou de viespe intr-o cireasa, care s-a instaurat in capul multora care se uita insistent la antene. Daca era alt context poate intelegeam si eram de acord ca rolul presedintelui a juns la final si ca acesta trebuie inlocuit cu cineva care este investit cu mai multa incredere.
Contextul este insa cel in care cei care au sabotat statul de drept din temelii de s-a cutremurat Europa au facut manevrele pe care le-au facut. Aici nu este vorba de demiterea unui om care are un mandat de 4 sau 5 ani in cazul nostru, si care ar trebui lasat sa-si duca mandatul la capat, ci este vorba despre a da acadeaua lui Cretinel, care bate din picior ca el vrea.Vrea presedinte!
Si pentru acest scop au aruncat in lupta toata mizeria care a curs si care va mai curge si in perioada urmatoare, inclusiv maine, in ziua votului.
Mesaje de prostit oamenii sunt la tot pasul, in toata tara. S-au cheltuit bani grei pentru a indupleca oamenii sa se miste din canapele in ziua votului. Cine a platit?
Personal nu am vazut niciun poster in care presedintele suspendat sa isi faca reclama.
Toti burtosii borati, presedinti de consilii judetene (care adorm in intersectie din cauza de ....boala subita) apar in postere suspendate si indeamna populatia sa voteze. Imi inchipui cata groaza au in vintre la gandul ca pot pierde ciolanul.
In lunile de cand au preluat puterea, tara nu a fost guvernata. Taranii sunt cu nervii la pamant din pricina secetei prelungite. Ce a facut ministrul agriculturii pentru ei? A aparut in fiecare seara la antene...
Pentru ce sa legitimez actiunile acestor indivizi cu votul meu?
Eu ma intreb ce il recomanda pe Cretinel ca viitor presedinte? Ce expertiza are, ce a facut, ce stie sa faca, cu ce s-a remarcat macar in viata politica, ce legi a initiat? Ok, vrea sa fie presedinte, foarte bine, dar sa stim si noi ce stie sa faca omul asta. In afara de flecarit de ani de zile la aceleasi televiziuni (ma gandesc ca are scaunul lui personal acolo, pentru a nu face schimb de limbrici cu altii...) ce abilitati deosebite are? De fapt despre asta este vorba, asa cum bine spunea A.Plesu zilele trecute:
"Ce mă deranjează la ora actuală pe scena noastră politică, şi nu fac diferenţă de partid, este o impostură generalizată. Eu aş defila prin tot Parlamentul României, printre toţi guvernanţii României, cu întrebarea 'Ce ştii să faci?'," spune Pleşu.
"Aş începe în primul rând cu domnul Crin Antonescu: 'Bătrâne, ce ştii să faci?' Arată-mi şi mie o dexteritate. Ştii să faci un scaun? Ştii să scrii un text de istoric, cum zici că eşti? Arată-mi ceva. Arată-mi că poţi şi altceva în afară de clămpăneală. Uitaţi-va la CV-ul lui Mitterrand, al lui de Gaulle, al lui Helmut Kohl. Sunt oameni care au crescut într-o anumită calificare umană şi profesională. Nu se poate să te trezeşti peste noapte conducând un stat şi spunând 'Ich bin ein Berliner'," spune Pleşu.

Maine, ne aflam ca tara, din nou la rascruce de drumuri: depinde ce misca in fiecare dintre noi, astfel incat luni sa fim mandri ca in ultimul moment am ales sa facem ceea ce a trebuit pentru tara...
In ce ma priveste, cred ca am spus de la inceput ceea ce voi face...
May God Bless our country!




Niciun comentariu: