joi, 27 februarie 2014

La Multi Ani LAURA!


Laura este persoana care te poate binedispune doar prin rasul ei. Este persoana care nu pleaca de undeva daca nu si-a atins scopul pentru care a venit acolo.
Este persoana pe care te poti baza si care nu te lasa daca ai nevoie de ceva, care te ajuta neconditionat. Este omul care sta si lucreaza oriunde, oricand si in orice conditii. Eu nu as putea sa scriu decat lucruri vesele despre ea, chiar daca pe ea o enerveaza…

Laura este omul care se plictiseste teribil atunci cand nu este ea la volan. Te intreaba din kilometru in kilometru “cand crezi ca vom ajunge acasa?” sau repeta insistent “mai zii si tu ceva”. I se face foame pe autostrada si invariabil trebuie sa opresti de doua ori, o data sa fumeze si o data sa isi ia ceva dulce. Apoi, multumita fiind ca ai oprit, iti va spune din zece in zece kilometri cati kilometri mai sunt pana acasa, dar si ora aproximativa de sosire.

Laura intotdeauna in deplasare, la masa de seara isi va cumpara carnati sau pastrama de oaie. Sau pui cu ceva sos alb de nu mai stiu cum se numeste. Si nu poate trai fara branza. Este omul care nu da inapoi de la o petrecere instant, chiar in conditii spartane. Ea iubeste sa iasa in targ fiind in deplasare, chiar daca unii trebuie sa se spele pe cap si sa isi puna constiinciosi diadema…


Laura este in stare sa mearga in Camara Boierului, sa ia o bucata de sunca din camara, sa incerce sa o taie, sa nu reuseasca din cauza soriciului, sa o scape pe jos si apoi sa o puna inapoi in camara, sfioasa. Apoi merge si se spala pe maini, timp in care ospatarul vine si constata uimit ca ea nu si-a taiat sunca. Drept pentru care ii taie el cu sarg cateva felii din aceeasi bucata de sunca…


Laura este atat de pofticioasa incat nu se poate abtine de la ceva care ii face cu ochiul.
Ea isi va lua intotdeauna cand tine regim piept de pui la gratar. Neaparat cu salata de rosii si neaparat cu branza. Poate si o ciorba de burta. Una nu se pune! Poate si un singur carnat de oaie…pentru ca pe cel de-al doilea mi l-ar fi pus mie in farfurie, frateste.


Laura este omul care a cumparat carlige de rufe la miez de noapte de la cascarabetele de la metrou, pentru ca pseudo hotelul la care ne cazasem nu avea draperie. Si trebuia atarnata o cuvertura in geam. Mai cumpara si alte lucruri dar le stie ea mai bine…si nu m-ar lasa sa le povestesc... Si intotdeauna va negocia orice achizitie.

Intotdeauna Laura va avea in cd-ul masinii melodii care contin cuvinte ca: musata, paplule, armana, cafelu, melodii care tin de obicei cat mergi de la Constanta la Bucuresti.

Laura este omul de la care am invatat ca in audit trebuie sa ceri si sa intrebi clientul chestii pana i se face aluia rau de trebuie stropit cu apa rece. Am invatat ca treaba trebuie dusa pana la capat atunci cand trebuie si pentru asta nu trebuie sa te uiti la ceas atunci cand esti in deplasare.

Laura este omul care iti spune in fata ce gandeste si care nu iti poarta ranchiuna dupa ce te-ai contrat cu ea. In acelasi timp este o persoana suficient de sensibila, astfel incat daca are ceva pe suflet, sa planga in singuratate si cu greu sa se destainuie.

O persoana de asemenea foarte sensibila, va spune atat de frumos mai jos ca Laura este o persoana care a oferit si altora bucati din sufletul ei! Adevarat! Este persoana ce mie nu mi-a inselat niciodata increderea.
Pentru toate aceste lucruri, vin si eu si spun alaturi de oamenii care tin la tine: Multumesc Laura si La Multi Ani!

“O persoana draga cu greu poate fi caracterizata in 2,3 cuvinte banale.
Personalitatea Laurei este complexa si ar fi mai multe de zis.
Pe scurt: tenace, (prea)sincera, altruista.
Candva era mai vesela;  dar cu trecerea timpului unele calitati se tocesc dar se ascut defectele! Valabil pentru toata lumea!
Pentru mine ramane in continuare o fiinta draga, cu suflet mare, chiar daca a oferit  si altora din el.
Ii doresc sa se simta implinita, si sa dea Domnul si iubita!” 
(Mary)

Laurita e doamna avocat, mereu in actiune. Si noi - protejatii ei. Asta vine si cu bune si cu rele :) Bune pentru noi, rele pentru cei care se opun - Baiatul de la receptie care se inrosea cand vorbea cu ea; tantile de la tarabele cu suveniruri  din Bran care raspundeau timid la intrebarea – da p-astea cu cat le dati?; tipul de la benzinarie care ne spala de mai multe ori parbrizul, ca sa nu ramana urme; ocazionalul client neascultator pe care Laurita il apostrofa in absenta (celebrul ‘Eu p-asta o bat’) si cu care devenea mereu prietena la sfarsit. Pana la urma era win-win pentru toata lumea. Asa e Laurita, nebuna si buna :)
(Cocosica)

“LAURA in cateva cuvinte?! Imposibil!!
 As avea atatea de spus, de povestit, atatea intamplari frumoase si hazlii de rememorat, incat o fraza nu mi-ar fi de ajuns!
Laura este o fire efervescenta, aparent dura, impunatoare, dar pe interior calda, sensibila  si cu un suflet de aur. Laura este persoana de la care nu am auzit NICIODATA “nu”, “nu se poate”, “n-am timp”, “nu pot”; mi-a fost alaturi in multe momente profesionale dificile si mi-a demonstrat ca totul se poate invata, ca pentru toate exista un raspuns.
Dar cel mai important lucru este sentimentul de siguranta pe care ni-l dadea tuturor, mai ales cand eram plecati in deplasari, grija fata de echipa ei; stiam in orice moment ca avem pe cine ne baza, Laura era si mama, si tata, si sora si cine voiam noi sa fie J.
Nu cred ca am apucat vreodata sa-i spun “MULTUMESC” pentru toate cele si profit de aceasta reuniune (vezi Laurinne? Pana si involuntar ne aduni in jurul tau)!
La multi ani, draga Laura! Iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine si te rog sa ramai acelasi lider neinfricat… si cu simtul umorului, ce mai...o fata de milioane!” 
(Manu)

“O cunosc pe Laura din vremuri indepartate, dar totusi ramase vii in memoria mea. Imi amintesc de o persoana timida, cu privirea atintita mai mult in pamant, o persoana ce rosea in obraji foarte des. Timpul a trecut  si am reusit sa o cunosc pe Laura dincolo de aparente si am descoperit in ea o persoana pe care te poti baza, o buna colega si mai ales o femeie puternica, cu atitudine.
De ziua ei  ii doresc  acelasi optimism, speranta, bucurie si vise implinite.”
(Livia)

“Acea persoana preocupata de cei din jurul sau, care iese afara din cadru pentru a vedea intregul tablou. Acel om care are doua abilitati esentiale: stie sa asculte si cum sa dea feedback –ul adecvat.”
(Valentina)


“Coleguta mea in continuare am sa te cicalesc: sa nu uiti sa te dai cu crema, sa te machiezi dimineata si sa iti traiesti viata. Cu mult drag, cu inimi multe, floricele si fluturasi “
(Madalina H.)


“Pentru ca aduci mereu zambetul pe buze celor din jur, iti doresc o zi plina de bucurii si de surprize care sa te tina tot anul!  La Multi Ani!”
(Alina T.)


“Mi-e dor de rasul tau colorat si molipsitor!”
(Silvia)


"Laura este un veritabil Colombo in actiune, spaima oricarui top manager controlat de ea"
(Alina C.) 


"Imi este dor de iesirile noastre ...chiar si numai in "interes de serviciu.
Am fost mai mult decat o echipa intr-o firma, am fost o familie. Desi nu a fost asa de la inceput, am adoptat melodia BIG IN JAPAN ca fiind a mea si a sotului meu. La multi Ani!" 

(Violeta D.) 


"Laura... Laura este un suflet, un zambet, o voiosie...Ii simtim lipsa"
(Hellen) 


"Laurita, la multi ani! iti doresc multa sanatate, sa ai parte numai de bucurii si sa reușești în tot ceea ce iti propui, pentru ca meriti! Te pup si te îmbrățișez cu drag! 
(Georgiana)

"Ne cunoastem de atatia ani...am trecut prin multe incercari, intamplari, provocari...acum a venit vremea sa vedem ce spun si stelele in harta natala... Nu uita ca astrologia predispune si omul dispune... Cadoul meu de ziua ta este o astrograma natala personalizata pentru tine...
La Multi Ani!!! Si nu uita de liberul arbitru..."
(Luminita) 
 
Laura, speram ca aceste ganduri sa te faca sa realizezi ca ai fost si vei continua sa fii un liant in relatiile dintre oameni cu ambitii diverse, cu mentalitati diverse, cu trairi diverse, care muncesc, traiesc, iubesc, au vise diverse in acelasi timp, pe musuroiul asta al nostru care se numeste Pamant... Nu uita sa traiesti viata la maxim! Te imbratisam toti! 

Niciun comentariu: