joi, 12 iulie 2012

Recidiva

Dupa zece ore petrecute printre cifre, ce poti face intr-un oras pe care nu l-ai explorat indeajuns? Hm, veti spune ca nu am imaginatie... Dar ce ati vrea sa scriu ...aici?
Sa mancam. Zic.
Si unde sa mananci altundeva decat intr-un loc nou, tocmai recomandat de un taximestrist.
Ne-am prezentat la terasa mult laudata si ne-am intins lenesi pe bancile de lemn, acoperite cu presurile prafuite ale bunicii. Le-am spus din start companioanelor mele ca ar fi bine sa nu luam mancare gatita, dat fiind faptul ca pe mese este praf de un deget...
O ospatarita nu tocmai tanara ne intreaba molcom:
- Ce pot sa va aduc?
- Un meniu, fireste, dorim sa mancam!
Am primit un meniu compus din trei pagini legate cu un siret soios.
Victorie: pulpa de gasca cu varza!
- As vrea niste gasca, cu ce o fi!
Aproape acuzator, ospatarita a impuns cu degetul in meniu, unde trona cu scris italic urmatorul anunt:
Pentru meniurile cu *, comanda se face cu minim 5 ore inainte!
Stupoare, mai mult de jumatate din mancarea de pe meniu avea un astfel de semn (*). Ce poti face la o gasca timp de 5 ore? Intr-o ora, o tai, o belesti, o fezandezi si tragi si la tigaie... Nu vor sa aibe business...
Ne-am ridicat spasiti si am parasit incarcati de emotia netraita a degustarii gastei sat-marene celebra terasa Moara cu Noroc... Sa va bata norocul!
Cel mai bine mananci intr-o locatie pe care deja ai testat-o. Zis si facut.

Lasand de-o parte dulcele grai... stramosesc, am intrat din nou in paradisul de la No Pardon.
Berea bruna, Leffe, o testasem cu o seara inainte. Adevarata surpriza avea insa sa vina odata cu lista de preparate, generos prezentata pe 6 pagini.


Platoul taranesc ne-a facut incalzirea seara. Toate ingredientele cu specific unguresc, frumos randuite spre a delecta privirile noastre hamesite fiind...
In trei minute, platoul a devenit o dulce amintire...
Pentru urmatorul platou, negocierile au fost dure... Fiecare a dorit ba vaca, ba pork, ba produse lactate, ba ...orice. Cand ti-e foame, ai vrea sa comanzi orice...



Ce o face Tonta dupa ce se intoarce din Evropa? Isi da cu stangul in dreptul, ca de obicei... Azi a fost nevoit sa promita capitalistilor ca va indrepta abuzurile facute in ultima luna si ca isi va sterge pantofii de sange la intoarcerea in guvern... în vederea "disipării îngrijorărilor" cu privire la respectarea statului de drept în ţara sa. (haha)



Timp in care, noi am lasat in istorie bietul platou, gandindu-ne cu ingrijorare ca peste 24 de ore, vom fi din nou zguduiti de cele mai negre temeri, innobilati cu cele mai inalte sentimente de grija fata de propriile persoane, atunci cand ne vom fi imbarcat din nou in microbuzul zburator...
Sper ca presedintele este fericit acum...

Niciun comentariu: