sâmbătă, 23 iunie 2012

Unde s-a mutat racoarea?

Este atat de cald incat abia ma tarasc pana la telecomanda aerului conditionat. Iar au anuntat un week-end de foc.
WTF, am uitat ca trebuie sa merg sa cumpar un racord pentru bateria din bucatarie, care picura nervos de doua zile. Este clar, iar voi sta ghemuit sub chiuveta si voi injura ca un birjar caruia i-a tras calul un vant in fatza.
EA vrea sa mergem azi la plaja, insa eu rememorez dureros pielea arsa de sambata trecuta si incerc mai multe tertipuri, fara sorti de izbanda. Aseara am visat din nou ca goneam cu masina pe o autostrada din vest, din vestul extrem. Visez fara satz locuri in care niciodata nu am fost si care atat de cunoscute imi sunt...
Poate din sila pe care o am in aceste zile de tot ce se intampla in tara asta. Deja ma gandesc tot mai serios sa imi urc televizoarele in pod (cum spunea ilustra noastra sefa) ca sa nu le vad fetzele tuturor carlanilor fara minte, antenistilor, tuturor fomistilor impinsi in fata de mirosul ciolanului. Ma intreb cine mai munceste in parlamentul asta? Acum cu siguranta nimeni, toti se gandesc la vacanta, iar in vacanta se vor gandi cum sa-si asigure un nou loc in viitoarea legislatura. Astia daca ar putea, ne-ar vinde pe toti, cu tot cu tarcurile in care ne si vad ingramaditi, asa cum fac acum grecii cu autostrazile, porturile si aeroporturile...


S-a transat problema intre timp, vom merge la plaja, desi as vrea acum sa fiu la munte, la racoare, sa beau bere rece pana as adormi pe masa, precum N.Constantinescu in fata semaforului...

Niciun comentariu: