miercuri, 27 iunie 2012

Batalia de la Bruxelles!


Voi vi-i inchipuiti pe Tonta si pe Marinar bulucindu-se maine pe usile de la Consiliul European, intr-o lupta corp la corp? Eu nu! Cineva cu mai multa intelepciune va ceda, cel putin asta vreau sa cred!
Dupa ce ca suntem o tara de mana a doua (si nu am spus eu asta prima oara) mai facem si circ in Europa, sub toate formele posibile, incepand cu sinucideri asistate, cu plagiatul carlanului tanar fara minte, acum cu paruiala politicii interne, cu solicitari de revocare a CCR, cu trecerea MO in subordinea directa a guvernului (banuiesc ca va prindeti de ce se doreste acest lucru - pentru a publica orice lege doar atunci cand vrea muschiul guvernului) si lucrurile pot continua.
Carlan tanar, fara minte...
 
Imi inchipui cum mai invioram noi atmosfera acolo, unde totul este aproape plictisitor, cum o sa-si dea coate reprezentantii europeni si cum o sa li se imbujoreze lor obrajii cand or sa intre falnicii nostri reprezentanti, fala politicii noastre!
Sub ce forma declara Tonta ca imi reprezinta mie interesele in CE, cand stiu foarte bine care sunt interesele pentru care lupta domnia sa? Cum isi permite sa instige la nerespectarea legii un demnitar de asemenea rang? Daca eram cu adevarat in Europa, acesta era sfarsitul politic al unui demnitar de prim rang! Ne mai suparam cand suntem aratati cu degetul si tinuti la perifieria lumii moderne?


Niciun comentariu: