vineri, 29 iunie 2012

Balaceala de vineri...(doar pentru colegi)


Azi am ajuns la birou, incredintat ca va fi o zi calma, usoara, care sa faca lin tranzitia catre week-end.
Pe nepusa masa, la ora 9,15 un client mi-a adus un dosar cu acte pentru care trebuia sa ii fac un raport. Am lasat ceea ce aveam planificat (cam asa se intampla zilnic la noi...) si am intors prioritatile.
Am sunat inainte de a ma apuca de lucru, un Petrica, o Petra, o Petronela si o Paula, apoi am purces la treaba. Am izbucnit 10 minute mai tarziu in strigate si huiduieli, i-am luat toate farfuriile in pe..is ca urmare a inregistrarilor eronate descoperite in documentele de lucru. In mod normal, un astfel de raport nu-ti ia mai mult de 3 ore. Cand dai insa de probleme, se poate lungi cu alte 3, pentru ca nu obtii in timp real raspunsurile la intrebarile puse. Si cand mai ai de-a face si cu un client mai greu de cap, iti cam vine sa iti dai palme...
Dupa masa, s-a incins atmosfera. Atat la propriu cat si la figurat. Sefa a facut cinste cu inghetata, pentru ziua socrului. Colegele au insistat sa imi restituie o suma marunta, eu am insistat sa fiu lasat in pace. Colegele au insistat din nou, iar eu am insistat sa fiu lasat in pace...
In cele din urma, dupa indelungi pasari inainte si inapoi a banilor, Alina a ales sa ma boteze (in numele nu stiu cui...), turnandu-mi cu paharul in cap putina apa.
Taurul din mine s-a scuturat si a inceput sa alerge in jurul stalpului, dupa care se invartea Alina (fara scaunul ei preferat de gravida). Am stropit-o atent cu cateva picaturi de apa pe bluza.
Leul din Alina, si-a zbarlit coama si m-a stropit cu tot paharul de apa intre... picioare. Pufaind am aruncat paharul cu apa drept pe bluza si pantalonii Alinei, spre chicotelile colegelor, care tind sa cred ca ar fi vrut sa ia parte la balaceala... ultima ora Alina si-a indesat servetele in san, pentru a-si usca bluza, iar eu, am dat frenetic din picioare pentru a-mi usca pantalonii.
Ce ziceti, facem un concurs de tricouri ude vinerea viitoare?

Niciun comentariu: