sâmbătă, 1 septembrie 2012

Visul meu de-o viata ...

este ... femeia cu mustata veti spune toti! Da, dar nu si femeia cu mustata si barba in acelasi timp!
Fiind cateva zile in concediu, m-am gandit sa imi las atat mustata cat si barba sa creasca in voie, (spre disperarea sotiei mele). Am fost insa umilit de barba si mustata unei femei din piata.

De urgenta am ajuns acasa, unde m-am barbierit. Am mai vazut femei cu pilozitate excesiva, insa de data asta am ramas cu gura cascata. Indiferent ca este hirsutism ori ba, oare nu se gaseste nimeni din familia doamnei care sa-i dea un aparat de ras? Imi amintesc de directoarea unei institutii la care am lucrat, care avea trei-patru fire de par in ...decolteu. Firele erau atat de viguroase incat se vedeau de la o posta, insa "doamna" le purta la vedere ca pe un trofeu. Curand dupa ce le-am spus, toate colegele mi-au confirmat ca nu am vedenii, desi mi-au spus initial ca este doar inchipuirea mea...
La un barbat se vede altfel, el este genetic construit sa aibe par, in nas, pe fata, pe piept, pe maini... peste tot... La o femeie insa, te astepti totusi sa vezi daca nu deloc, atunci macar cu mult mai putin par...








Ieri stateam pe plaja, intovarasit fiind de cateva familii de pescarusi si din cand in cand de cate vreo rata salbatica ratacita. Dupa vreo ora, un cuplu de tineri s-a asezat la cativa zeci de metri de mine. Dupa alta jumatate de ora, un cuplu trecut de prima tinerete s-a asezat la ... doi metri de primul cuplu, asta in conditiile in care plaja era goala. Saracii tineri, s-au ridicat instantaneu si si-au pus prosoapele la o suta de metri mai incolo. Nu au reactionat insa in niciun fel... Eu cred ca as fi ripostat intr-un fel... Adica sa vii si sa imi strici armonia in conditiile in care pe un kilometru in jur nu este nimeni...



Niciun comentariu: