luni, 3 septembrie 2012

Cainele babei si al mosului: Episodul IV


Ei bine, pana acum v-am indus in eroare. Cainele este de fapt catea... Am aflat ieri de la proprietara, de la baba.




Dupa ce mi-a iesit in cale, dand dand coada, mi-am dat seama ca este chiar simpatica. Chiar daca ma latra in continuare si chiar daca are una din urechi intoarsa pe dos, precum o carpa pe care o scuturi de praf, parca este mai simpatica decat atunci cand ma priveste si maraie prin usa intredeschisa.
-Da si fashi veshini, o filmezi? ma intreaba baba iscoditoare, vazand ca fac ceva gesturi cu telefonul.
- Nu, spun convingator, ii fac o poza sa o postez pe internet!
- Da veshini, poati ii gasim un stapan pe eternetul shela, ca io m-am saturat de cat chishat am strans dupa ie! Se chisha peste tat, am batut-o de am dus-o la doctor, tot degeaba, nu stie, se chisha peste tat... Am pus-o cu botul in balta sheia, i-am dat cu ziarul la bot, sterg dupa ie, numai, gata, trebuii sa-i gasim un stapan, la bloc chinui canili... Peste doua luni sigur o sa se cotzaii cu alti cani si ramani bortoasa. Asa fashea si muma-sa... Oricum, sa stii veshini ca nu o las in dormitor si in sufragerie, doar pi hol si in balcon.
Intr-adevar, se vede de pe scara (pentru ca va amintesc ca batranii tin usa deschisa, asigurata doar cu lantul) cum mosii tin cred ca tava de la cuptor in usa bucatariei, ridicata intre tocurile usii, astfel incat cainele sa nu treaca din bucatarie pe hol sau invers. Mi-am dat seama ca acest caine are nevoie de ajutor.
Atunci de ce durerea mea au mai luat bietul animal (pe care il compatimesc acum) daca au fost constienti ca ii chinuie... Pentru ca de fapt in mintea lor cainele ii chinuie pe ei, pentru ca trebuie sa iasa afara, pentru ca nu mananca doar ciorba (probabil ca nu a vazut gorgoaze de caini, saracul), pentru ca nu au cum sa-i ofere afectiune.
Si totusi, pentru acest caine, ei sunt cei mai buni stapani, cele mai bune suflete care au grija de el. El fiind doar un suflet zdrobit... Asadar, daca cineva doreste aceasta catelusa din imagine spre adoptie, ma poate contacta. Vorbesc cu mosii, ii asiguram ca aceasta catelusa o va duce foarte bine si salvam un suflet!

Niciun comentariu: