joi, 23 august 2012

Niste intamplari


Mi se intampla des ca atunci cand merg la buda spre a-mi descarca basica udului (...) sa gasesc capacul WC-ului stropit. Stropit bine! Veti spune ca se mai intampla, nu? Asa spuneam si eu, pana cand am ramas singurul individ din firma care executa aceasta operatiune din picioare... Ati ghicit, restul sunt doamne sau domnisoare, desi am uneori mari dubii despre ultimele. Si intamplarea s-a repetat deci si dupa ce am ramas singurul individ care executa aceasta operatiune cu capacul ridicat. In mintea mea exista indoiala ca cineva, un alt individ, abuza de buda noastra, marcandu-si teritoriul cu capacul lasat... Azi am fost cu ochii mari mai toata ziua si am observat ca niciun alt mascul nu ne-a vizitat, deci nu ne-a vizitat nici buda.
Ei bine, cu basica udului cat kalul, m-am tarat spre locul cu pricina, unde, din pacate a trebuit din nou sa sterg capacul, profanat cu nesat de altcineva... Tot timpul mi-e teama ca nestergandu-l, voi fi acuzat ca eu sunt impricinatul... M-am gandit sa pun un anunt prin care sa invit onarabilele colege sa execute operatiunea fie sezand fie ...cu capacul ridicat fie din picioare! Fiind in minoritate insa, mi-e teama ca nu voi avea un succes rezonabil... si mai mult de atat, unele se vor simti jignite. Asa ca pana una alta, raman ...omul de serviciu.

Azi, una din stimabilele mele colege a ajuns la birou foarte tulburata. Dorind sa foloseasca propria baie, a avut ghinionul sa surprinda in cabina de dus un sarpe. Bineinteles ca in timpul in care si-a folosit energia tipand cu sarg "saaaaaaaaarpeeeeeleeee", acesta a disparut, nu se stie unde. Toata ziua a trebuit sa o incurajam, spunandu-i ca este posibil totusi ca spre seara acesta sa apara si sa urce in pat, stiut fiind faptul ca acestia iubesc caldura. Nu am mentionat totusi faptul ca stimata mea colega locuieste la casa.
Acesta intamplare mi-a adus aminte de momentul in care copil fiind, am surprins in propria baie un sobolan cat un motan, care statea in doua labe si se uita curios la mine cand am dat sa intru in baie. Bineinteles ca instinctul a fost mai puternic si in loc sa il intimidez, am trantit usa de zece ori pana ce aceasta s-a inchis. Nu s-a inchis de primele noua ori pentru ca piciorul meu se afla intre usa si prag... Cred ca dupa acea intamplare, am avut timp de doua saptamani doua numere mai mari la unul din pantofi.... Doua ceasuri am pisat sticla pe care am amestecat-o cu ciment si am astupat orificiul dintre tevile de apa prin care sobolanul a urcat de la vecinul de jos. Evident dupa ce m-am asigurat ca sobolanul parasise baia noastra si dupa ce taica-miu m-a acuzat ca din cauza tuturor cartilor citite am inceput sa vad sobolani imaginari. Doua zile mai tarziu, un razboi total a izbucnit la vecinii de sub noi. Indelungi urlete, zgomot de mobila rasturnata si injuraturi.
Dimineata urmatoare, pe trotuarul de langa bloc, erau intinsi 3 sobolani, in timp ce vecinul fuma victorios langa ei, dand detalii ample fiecarui vecin ce pleca spre serviciu...






Niciun comentariu: