luni, 31 decembrie 2012

Un nou inceput


Un an se termina azi si unul nou va incepe de maine. Multe s-au intamplat in anul ce ne paraseste, atat bune cat si rele. Nu vreau sa ma mai gandesc la cele rele, de fapt ma gandesc ca la ceva ce a trebuit sa se intample, care a venit si s-a dus... La cele bune ma gandesc pentru ca au adus schimbari in viata mea, oricat de mici au fost acestea.
Am cunoscut oameni noi, am pierdut oameni cunoscuti, am facut lucruri noi, am mers in locuri noi, nu am reusit sa ajung in locuri in care mi-as fi dorit, am primit vesti noi si am inceput sa visez la un alt fel de viitor... Nu stiu daca am facut tot ce mi-am propus, insa macar stiu ca am incercat.
Multumesc asadar anului 2012 (dar mai mult Domnului) pentru ca m-a tinut sanatos, pentru ca a ingaduit sa fiu aproape de familia mea, pentru ca am putut munci si pentru ca am putut sa imi platesc datoriile catre societate. Cand ceva nu a mers bine, am luat-o in alta directie, dar am mers mai departe.


Cred ca o mare realizare a acestui an a fost aceea ca am invatat sa fiu propriul meu prieten, depasind capcana in care deseori cadeam, aceea in care deveneam propriul dusman...
De asemenea, am invatat ca Dumnezeu are un plan mai mare si mai bun decat am eu in ceea ce ma priveste...
Am invatat sa nu ma mai agit foarte tare, pentru ca lucrurile cele mai bune se petrec atunci cand le astepti mai putin...
Am invatat sa nu subestimez durerea unei persoane, pentru ca unele persoane stiu sa o ascunda mult mai bine decat altele...
Am invatat ca rasplata pentru o munca bine facuta nu a fost ceea ce am primit ci felul in care m-am simtit atunci cand am dus-o la bun sfarsit.
Nu in ultimul rand am realizat ca desi toti ne nastem ignoranti, unii se straduiesc din rasputeri sa ramana idioti.

Dincolo de stilul in care m-am exprimat ori m-am purtat in acest an, a existat intotdeauna o mica usa inchisa. Poate ca aici am gresit ori poate ar fi trebui sa mai lucrez, ori poate nu am simtit ca ar trebui sa las acea usa deschisa. Poate am avut asteptari mai mari, poate nu am lasat mai mult decat ar fi trebuit ori poate doar atat a trebuit sa se intample... Poate ca ar fi trebuit sa muncesc mai mult, poate ca ar fi trebuit sa invat mai mult, poate ca ar fi trebuit sa traiesc si sa ma port in fiecare zi ca si cum as fi trait ultima zi din viata...
Important este ca am pasit cu oamenii din jurul meu prin acest aproape imposibil de greu an care a trecut si care ne aduce impreuna in cel care urmeaza...
Va salut pe toti cu urarea ca anul ce vine sa ne regaseasca pe toti mai buni, mai intelepti, mai apropiati, mai dornici de soare si de zile in care cu nesat sa ne scuturam de tot ce inseamna tristete, ura, gelozie, foame de bani ori lucruri, fara de care la fel de linistiti si frumosi am trai...

Niciun comentariu: