luni, 17 decembrie 2012

Sania zburatoare

Am crezut ca drumul pana in Bucuresti a fost toata aventura zilei in care inca ma aflu...
La check-in, un ins sigur pe invers, imi zambea tamp si-mi povestea ca este posibil sa aterizam la Iasi si nu la Suceava. Apoi vom fi preluati cu autobuzul si plimbati noaptea prin Moldova, eventual cu un circuit al manastirilor, vorba unei bune colege!
Am zis ca glumeste, apoi am sunat indignat la aeroportul din Suceava. Un moldovean get beget mi-a spus ca aeroportul este curatat si ca nu au ceata, insa daca va veni, atunci exista desigur posibilitatea aceasta...
Am numarat vreo 5 copii mici pe bancile din terminalul in care ma aflu. Sper cu toata inima ca niciunul sa nu urce in acelasi avion, nu de alta dar nu as mai suporta si racnete si miros de scutec plin...
Au anuntat zece minute de intarziere. Sper ca vor fi doar astea. A venit autobuzul si ne incolonam spre imbarcare. Tocmai ce am fost anuntati ca este posibil sa aterizam la Iasi. Deci nu este o gluma. Stau in primul rand, fata in fata cu fetele de la Tarom... In avion miroase a cherosen ars. Niste baieti degivreaza aripile de zor. Doamne, fa sa aterizam in Suceava, dar in siguranta! Promit ca maine sa fiu bun cu clientul la care merg! Servim o mica gustare, bem un suc de rosii. Pilotul iese sa se plimbe la buda si ne spune ca poate reusim sa aterizam la Suceava!
Sunt doar o zebra in deriva... Pana sa imi scot pieptul de pui dintre dinti, pilotul ne spune ca aterizam acolo unde ne-am propus... Contactul cu pista a fost urat insa mi-am revenit repede. Gerul de la Suceava este mult mai violent decat al nostru. Ura, am reusit!



Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

Niciun comentariu: