miercuri, 12 decembrie 2012

Florile apusului




 
mă răpeau gândurile
printre ascuţite stânci,
ploile îmi aduceau
un puternic iz de durere
acumulată în fibrele ierbii…
mă munceau gândurile
spre basme mai demult citite,
mă purtau printre zmei
şi fete despletite, printre
bucurii şi deznădejdi
- foste leacuri ale inimii -
…pământul îmi asculta
bătăile clopotului, păstorii
îmi citeau înfriguraţi zidurile,
iar apele îmi purtau dorul…

îmi luam viaţa
- uneori, printre florile apusului -
apoi mi-o înapoiam
la primele raze de soare;
printre aşteptările iubitei
îmi devoram absurde clipe
apoi mă acuzam de suicid…
îmi lăsam privirea
până când, plictisită
se urca în înaltul zării
cu mult deasupra
florilor apusului.

acum alerg. păsările
întunericului dorm.
iubita mă priveşte
peste umăr şi ochii mei
iau foc. încet mă topesc
printre florile apusului.

21.02.1998

Niciun comentariu: