joi, 29 noiembrie 2012

Foamea

M-am trezit la ora 5 azi dimineata.
Cu noaptea in cap! Mi-am facut toaleta obisnuita, m-am suit in masina si am luat drumul Bucurestilor! Mi-am luat colega de acasa si am intrat pe autostrada. Drumul, destul de lejer, desi isi anuntasera prezenta guvernantii, in scopul taierii unei panglici pe tronsonul Medgidia - Constanta. Dar astia dorm pana tarziu... Panglica trebuia sa fie taiata acum multi ani, insa da bine la imagine sa inaugurezi ceva in prag de alegeri...
Mergem la un curs privind raportarea pe IFRS. Drumul este luminat intens de o Luna plina, fabuloasa, ce arunca umbre fantastice prin straturile de cer liber, fara ceatza. Nu avem chef de vorba niciunul. Este prea devreme. La ora asta am fi fost fiecare in patul sau. Lasam radioul sa mearga. Se anunta deja Mos Craciun... Spre disperarea mea eterna!
Ajungem la Fetesti, bem in fuga cate o cafea, apoi urcam lenesi in masina. Ne facem chef de vorba. Mancam in liniste cate un sandwich, gros cat un turn! Dar bun! Colega mea a facut unul si pentru mine! Cu greu I'll termin...
Totul incepe apoi sa semene cu un peisaj de poveste. Ceata este atat in dreapta cat si in stanga autostrazii. In dreapta, copacii par ca stau in aer, ceata este foarte joasa, la nivelul trunchiurilor copacilor, astfel ca se vad doar coroanele acestora. Brusc, ceata apare si pe banda noastra de mers. Reduc viteza la 150 km/ora... Merg cu toate simturile ascutite. Ajungem in cele din urma la curs, care a inceput de ceva timp.
Ne intalnim cu alte doua colege. Lumea pare vioaie, vad si cativa cunoscuti. Pana la ora 10 a fost OK, cursul foarte interesant. Se da apoi pauza de cafea si o mica gustare. Se stinge tot de pe mese, instantaneu.
Din nou in sala pentru doua ore, la fel de interesant. La pranz insa, s-a rupt lantul. Toata lumea se repede la mancare. Multa mancare, prea multa! Sarmale, carne de pui, chiftele, salate, sparanghel si alte bunataturi. Practic lipsea de acolo un sobor de preoti... sa dea cu busuiocul dupa meseni...
In cinci minute se asterne tacerea peste toata lumea. Un trafic infernal pe langa platouri, zgomote de cutite cazand, -ba multi si-au suflecat manecile si au renuntat la tacamuri - doar furculite lovind frenetic vesela intr-un drum du-te vino intre farfurii si sub nas... Toti au farfuriile pline si baga material in gaurile negre in care materia dispare hulpav...



Auditorii par destul de flamanzi. Dulciurile dispar si ele instantaneu.
In sala, toata lumea pare deodata adormita. Se expune IAS 16. Lumea casca. Lectorul vorbeste repede si da slide dupa slide. Ne pierde la un moment pe toti. Impozite amanate. Lumea se trezeste si se uita in jur apatic. Se mai da o pauza. Se mai fumeaza pe holuri...



Intarziatii cauta mancare. Necastigator...
Laura ne introduce pe ordinea de zi dorinta ei de a merge pe la piata de flori... Apoi o introduce iar spre amuzamentul (sau disperarea sefei :). S-a hotarat: mergem. Ne intalnim cu o veche colaboratoare si discutam despre energie verde. Dobanzi nedeductibile si gradul de indatorare, explica lectorul, care din cand in cand intreaba sala daca audienta mai este cu el. Auditorii ramasi la curs mai ridica uneori capatanile... Multi au cedat nervos ori au preferat sa doarma acasa...
Foamea a fost invinsa si azi, gratie pomenii generoase a sponsorilor seminarului.
Ne pregatim sa plecam spre casa, noi trebuie sa invingem ceatza de pe autostrada!

Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

Niciun comentariu: