duminică, 11 noiembrie 2012

Ziua buna se cunoaste de dimineata...

M-am trezit azi, la fel ca in fiecare zi, de dimineata. La ora 7. Numai ca este duminica si as fi putut dormi putin mai mult. Nu am reusit, pentru ca m-am trezit dimineata cu gatul in flacari si cu o pronuntata stare febrila. Este clar, a trebuit sa iau si eu viroza de la birou, unde Madalina a tusit si s-a vaitat de dureri de cap in ultimele zile. Sau o fi din cauza schimbarii temperaturii? Cine stie, ieri am stat o ora afara in timp ce schimbam anvelopele masinii de serviciu si parca am simtit nevoia de a-mi indesa un fes pe cap...
Mi-am facut repede o limonada cu multa lamaie, am inghitit o aspirina si un paracetamol, am mancat ceva in fuga, am mancat un mar, am mai luat un nurofen pentru raceala si gripa, doua lingurite de miere si un strepsils cu lamaie. O fi suficient?
Am deschis putin email-ul. Puzderie de mesaje, plus vreo 4 de la sefa. Mesaje mobilizatoare, in spiritul vanzarilor.

Hm, trebuie sa schitez si planul de marketing, azi este dead-line-ul. Mai iau un paracetamol. Am temperatura 37.5. Este OK. Termin planul de marketing. Cam general, stiu ca nu o sa convinga... Se trezeste si consoarta intre timp:
- Ai fost sa iei lavabil? Cu o seara inainte am facut promisiunea ca voi lua o alta cutie de lavabil, pentru ca cel pe care l-am luat nu acopera bine, lasa dare. Mai avem de vopsit in bucatarie si in balcon si am lungit-o cam o luna pana sa ne luam inima in dinti. Dupa cum stim cu totii, romanul stie sa faca de toate...
-Am temperatura! Am incercat si eu sa ma scuz, stiind ca nu sta in picioare. O promisiune este promisiune, te leaga cu zece lanturi, nu poti sa mai intorci nimik.
Am sarit in masina si am ajuns la Practiker. Am pus o cutie de vopsea in carucior si m-am tarat catre casa de marcat, unde o duduie diforma marca hulpava banii clientilor.
- Cum achitati, cash sau cu cardul?
- Cu cardul, zic, stiind ca era vant prin portofel. Dau sa scot cardul si constat ca acesta nu este in portofel.
- Numai putin, nu gasesc cardul! M-am innegrit cred, iar duduia cauta din priviri deja colega cu cheia, pentru a storna operatiunea si a-mi pune vopseaua inapoi in magazin. Ma si vedeam scos pe usa magazinului in suturi.
- Am gasit alt card, de credit, spun spasit si intind individei cardul, tremurand la gandul ca iar largesc gaura din cardul de credit, pe care am incercat sa-l ocolesc in ultima vreme...
Ies din magazin transpirat. O fi din cauza febrei?
Ajuns acasa si ma intind putin in canapea. Am mancat putin, am mai luat doua pastile, am mai facut o limonada, am mai luat doua lingurite de miere. Ma gadila in gat de parca aveam furnici... Cred ca am atipit catea minute. Carmen este in usa sufrageriei cu ventuza de desfundat chiuveta...
- Ma ajuti si pe mine sa desfund chiuveta, nu reusesc, este infundata rau!
Evit sa ii reprosez ca probabil a aruncat din nou zat de cafea pe scurgere si ma indrept cocosat spre locul faptei. Dau de cateva ori in ventuza, nimic, niciun semn. Ma aplec sub chiuveta si lovesc de doua ori furtunul alb de scurgere. In acelasi moment, un jet firav de apa m-a stropit pe fata. Baga-mi-as... picioarele, asta mai lipsea. Dau sa indrept furtunul, insa mai bine stateam cuminte. Gaura s-a largit si chiuveta s-a eliberat in sfarsit ...sub chiuveta. Pana sa imi aduca soata o galeata, stateam deja ca un cocostarc, pe varfuri, pentru ca nivelul apei crescuse simtitor.
De unde sa cumperi un furtun de chiuveta duminica dupa masa? De la rusi. Ma reped in masina si dupa 7 minute ajung la Gorbaciov. Bazarul este inchis, scrasnesc din dinti. Dau un ocol cu masina. Victorie, este deschis intr-o parte si o singura taraba este deschisa!
- Aveti furtun de chiuveta cu diametrul de 40 la cuplare?
- Da, cate vreti? ma intreaba vanzatoarea, o moldoveanca de peste Prut.
- Cate sa vreau, unul, bineinteles... Cred ca stia ea de ce ma intreaba...
Am luat trofeul, m-am suit in masina si dupa alte sapte minute eram din nou sub chiuveta. S-a si potrivit. M-am batut in piept, ca Tarzan, mandru nevoie mare ca rezolvasem problema. Dau drumul la apa, chiveta functiona normal, chiar cu debitul apei la maxim. Numai ca simteam ceva picurand. Ma aplec din nou si constat ca si furtunul cel nou se pisa pe papucii mei... Nu era etans la imbinarea de jos si arunca apa ca un pistol de jucarie. Baga-mi-as... picioarele, bazarul s-a inchis, de unde sa iau alt furtun?
Aha, aveam un tub de Picatura! L-am luat si l-am muls bine, aplicand un strat generos pe toata suprafata imbinarii. Sper sa tina, inca nu am facut proba, l-am lasat sa se usuce bine.
Am mai luat un paracetamol si o aspirina, un nurofen raceala si gripa, o limonada, un strepsils, doua lingurite de miere. Mi-am pregatit sa mananc un mar... Lenevesc putin la televizor, picotesc si atipesc in cele din urma. Ma trezesc brusc. Carmen este in usa sufrageriei...

Niciun comentariu: