marți, 6 noiembrie 2012

Doar un suflet zdrobit...



 Nemurire

au dispărut norii. miresmele verii mă încântă şi păsările mele, moarte de cu seară au început să cânte…
au dispărut lacrimile. razele soarelui le-au uscat, iar chipul meu străluceşte acum în oglindirea lacului…
ţipetele mele, disperările mele, prăbuşirile în adâncuri, toate au dispărut, asemeni păsărilor mele ce au murit într-o seară…
condamnat fiind la soare, paşii mă poartă de sub cerul înnourat, pe tărâmurile zeilor. ceaţă. nu-mi găsesc mâinile. beau în fugă ceva. nectar. simfoniile cerului mă imbată, culorile îmi umplu sufletul cu pajişti înflorite. miresme… apele mele tulburi s-au convertit în repezi râuri.fum se înalţă din pustiite temerile mele. frunzele mi-au potopit gândurile, trandafirii mi-au înţepat nervii,
iar aceştia agonizează acum desumflaţi…
 
în spatele meu, copacii şi-au desfăcut florile. mâinile mele caută în neştire poarta Raiului.

21.02.1998


     Doar tăcere

 
o priveam flămând 
şi nu-mi dădeam seama 
că începeam dintr-o dată
să mă topesc, să mă scurg
asemeni nisipului clepsidrei…
ea mă vedea 
şi nu-şi putea închipui de ce tac, 
de ce resemnat plecam în noapte;
eu rătăceam ca şi aiurea, 
întovărăşit de tunetul acela 
mereu surd…

 19.08.1997

 
Biletul pe care mereu îl rescriu

scutul cu care sunt
întâmpinat,
mă aruncă-n beznă
aproape leşinat,
urmărit de vorbele
ce-mi ard sufletul.

cu lopata, o adâncă
groapă fac, în care
viitorul mi-l arunc
urmat de grei bolovani,
în timp ce dorinţele,
altădată viabile,
le expediez în dosul lunii
fără drept de apel…

biletul, ultimul bilet
îmi dă de furcă,
(cu înşiruirea aceea
de nume iubite, precum şi
formulele de iertare
către toţi cunoscuţii)
cu toate lacrimile-n care
creionul se opinteşte.

-voi lua cu mine imaginea
în care cu scutul mă întâmpini.-

                                                07.04.1997

Niciun comentariu: