vineri, 3 august 2012

Cosmarul de tara...

Nu stiu de ce dar am senzatia ca tara noastra traieste cel mai profund cosmar de cand exista ca stat. Nimeni, nicio institutie nu mai are doua vorbe la un loc. De la o zi la alta fiecare institutie (la cel mai inalt nivel) vine cu cate o declaratie care contravine alteia date cu o zi in urma…
Senzatia mea este ca in toate aceste institutii lumea isi ia salariul pentru a presta doar un somn adanc… In cine mai poti avea incredere in tara asta? Iar acum, inca o luna de zile, cursul de schimb va fi liber sa misune, inca o luna in care tara nu va fi guvernata (pentru ca toata lumea din institutii trebuie sa numere mortii, dezertatii, voturile multiple).
Stau si ma gandesc acum la faptul ca inainte cu o luna de referendum, am primit prin posta o scrisoare in care mi se solicita sa transmit codul numeric personal pana pe data de 26 iulie, pentru ca o mare reusita financiara sa ma plesneasca… Eram intrebat si daca suma de 20.000 lei imi este suficienta pentru a iesi din criza financiara profunda in care cu siguranta ma aflu… Scrisoarea venea de la un oarecare domn x, care a vazut in stele faptul ca eu am nevoie de ajutor financiar si mi-a trimis chiar in plic un talisman – de hartie - purtator de noroc… Ei bine, daca as fi trimis CNP-ul insotit cu dorinta de a mi se incanta niste bolboroseli la prima luna plina pentru a castiga suma descrisa, cu siguranta ca m-as fi regasit pe vreo lista suplimentara la referendum… Cine stie cati oameni de buna credinta au trimis datele lor fara sa stie ca vor vota cu 10 maini in mai multe judete, fiind ipotetici vizitatori ai unei turle de biserici dintr-un sat uitat de lume ori a vreunui camin cultural dintr-o comuna in care doar vitele mai trec prin fata acestuia…
Oare cum suntem perceputi din afara tarii, noi ca oameni care suntem totusi condusi de catre astfel de oameni, care organizeaza alegeri cu niste date, apoi  le contesta, apoi declara ca nicio data nu este certa si ca toata lumea din ministerele care ar fi trebuit sa coreleze aceste baze de date doarme ori croseteaza un ilic pentru Cretinel cel mic... Ce am facut noi ca sa meritam acest tratament inuman?

Niciun comentariu: