miercuri, 8 august 2012

Intr-o delegatie...


Unele societati comerciale nu-si permit sa angajeze un om special pentru a servi protocolul - cafea si apa,doar pentru momentele in care in societate vin musafiri. Astfel, azi si ieri am fost serviti cu cafea de femeia de serviciu. Nicio problema, numai ca femeia intre doua mozoliri cu mop-ul si doua dezinfectii ale toaletelor ne servea si pe noi. Pentru ca secretarele nu mai fac de cam mult timp cafea, fiind sub demnitatea lor asemenea sarcina si fiind de fapt cu totul (...) la dispozitia DG-ului. Secretarele sunt foarte cochete, cu unghii de 5 centimetri, tocuri de 10 centimetri, trebuie sa fie imaginea firmei! Uneori ma intreb cum pot sa bata cu asemenea unghii tastele computerului, cum se pot spala ori cum se pot sterge la ...gura. Cum ar putea sa serveasca ele cafea si apa altcuiva decat directorului?

Ieri inainte de a pleca de la sediul clientului, crezand ca este mai liber, m-am avantat cu elan la toaleta, spre a-mi descatusa vezica. Nesansa. Fiind la jumatatea actului, am auzit batand totusi in usa pe cineva dupa care usa s-a dat pana la perete si un glas puternic a intrebat:
- Este liber? Se vedea bine ca nu era liber cum libera nu era nici mana mea... Am avut prezenta de spirit de a nu ma intoarce in acel moment. Cana am iesit, femeia de serviciu era la usa, zambind larg si oarecum tamp, asteptand sa intre, dupa ce intrase deja peste mine.
- Acum este liber, i-am replicat...
I-am relatat colegei ce mi s-a intamplat. Asa cum ma asteptam, m-a intrebat cu nesat, razand in hohote, toate detaliile... In ce pozitie eram, daca m-am intors, daca femeia s-a holbat la ...locul faptei... Unii oameni au nevoie de cele mai mici detalii pentru a vizualiza cu ochii mintii o scena... 
Ieri am fost serviti fiecare cu cate o pizza. Nu are niciun fel de importanta cum se numea ori cu ce era, a fost gustoasa. Azi, stupoare: era o alta pizza, cu prosciuto crudo peste care era presarat un brat de rucola. Rucola pusa peste pizza fierbinte isi schimba gustul si chiar si mirosul. Am indepartat si eu cu migala toate frunzele, dupa ce am gustat una... Colega mea a izbucnit:
- Mie nu-mi place iarba asta. Mai bine ne aducea din aia de ieri... Curios a fost faptul ca intr-adevar am fost intrebati daca pizza de ieri a fost buna. Noi am spus ...mda. Asa ca ne-au comandat alta... oamenii vrand sa schimbe meniul si sa ne ...satisfaca.
La ora patru se da drumul la caini si toata lumea rupe usile. La patru si un minut vorbesti singur pe holuri...
La plecare ne-a preluat chiar ...secretara pentru a ne duce la birou. Pe bancheta din spate a masinii, un prosop iesea lenes dintr-o punga de plastic. Cu siguranta secretara merge la plaja imediat dupa terminarea programului. Cu masina firmei, ca doar de aia este secretara si face sacrificii. Inainte de a iesi pe poarta societatii, paznicul s-a protapit in mijlocul drumului cu un indicator rosu, ca de jucarie pe scria STOP. S-a pus in fata masinii si a inceput sa faca poze secretarei aflate la volan de spuneai ca este in desfasurare ditamai sesiunea foto. Apoi paznicul s-a pus in spatele masinii, a facut o poza si a deschis portbagajul. A multumit iar noi am putut iesi din incinta societatii.
S-or fura des... cadavre de la locul de munca?



Niciun comentariu: