miercuri, 11 decembrie 2013

Despre porci, frig si alte probleme


Cine a citit Evanghelia dupa Luca, in Capitolul 8, stie despre ce este vorba: despre o legiune de draci si despre o turma de porci. Citeam ieri despre faptul ca parlamentarii romani au adus modificari codului penal, modificari ce au darul de a nu-i mai atinge legal pe alesii neamului atunci cand baga mana adanc in bani nemunciti. Nu stiu de ce dar am inceput sa asociez toata turma aceasta de alesi cu turma de porci din Sfanta Scriptura, care fiind posedata, s-a aruncat cu totul intr-un lac si s-a innecat.
Intocmai acelei turme de porci, parlamentarii romani fac ce fac si socheaza cu deciziile pe care le iau in folosul lor, numai ca fara sa gandeasca prea mult, se avanta din ce in ce mai mult in mocirla neputintei. Cinste lor zic... Si la cat mai multe legi in folosul lor! Si sa nu ne mire deloc faptul ca din nou vom avea raport negativ pe MCV, ca din nou vom fi aratati cu degetul de cancelariile din vest si ca din nou vom fi priviti ca niste tristi de cei din Europa normala... Este mai ceva ca pe timpul lui Iliescu, cand tara noastra o lua mereu in directie gresita, este ceva de neiertat pentru un premier care accepta presiuni ale baronilor... Pentru cei care nu au uitat guvernarea Nastase, va rog sa va accesati memoriile si sa faceti eventuale comparatii...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am crezut initial ca nu este atat de frig, tinand cont ca soarele apusese doar de o ora. Asa ca am iesit sa fac niste cumparaturi cu de-ale gurii. Fara manusi, cu o gluga pe cap si in blugi. Aveam sa regret maxim: brusc a scazut temperatura in timp ce eram in supermarket, pe undeva pe la - 14 C. Am iesit afara si brusc m-am uitat in jos, crezand ca nu mai am blugii pe mine. Am plecat spre casa cu rucsacul in spate dar si cu doua sacosi in maini. Care maini au ingeput rapid sa inghete. Din zece in zece metri a trebuit sa ma opresc pentru a-mi incalzi mainile in buzunare. Mucii s-au congelat rapid in timp ce incercam sa-i tin uitandu-ma in sus. Asa ca am mers linistit din punctul asta de vedere pana acasa. In timp ce aceiasi muci se dezghetau in lift mi-am dat seama ca mainile mele sunt rosii ca patlageaua coapta. Hm, deci va trebui sa-mi cos manusile asa cum mi le cosea mama la gradinita, de un snur si mi le baga pe maneci, ca sa nu plec fara ele...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Acum ceva vreme mi-am luat permisul de conducere aici, nu de alta dar urma sa imi expire dreptul de a conduce aici cu permisul din tara. Daca la sala nu au fost probleme, trecand usor de testul grila si semnele de circulatie, la condus nu a fost acelasi lucru. Am picat pentru ca la o intersectie in care toata lumea avea semnul stop, am lasat sa treaca doua masini in loc de una, practic ingreunand circulatia. La semnul stop are prioritate aici cel care ajunge primul in intersectie. In cazul meu, am lasat sa treaca pe cel care oprise primul la semn, probabil ca am ezitat o secunda sa ma angajez sa fac stanga, timp in care cel ce era in spatele celui ce a trecut primul, s-a angajat si el in traversarea intersectiei, dar cumva lipit de cel din fata lui. M-am gandit ca nu trebuie sa fortez si sa-l fac sa opreasca pentru a-mi da mie dreptul la trecere, fiind si in examen, dar m-am gandit degeaba. Am fost picat... pentru ingreunarea traficului, iar cel ce a fortat intersectia a scapat fara niciun avertisment. Trebuia sa claxonez, sa dau din maini si sa scot capul pe geam, eventual sa-i bag masina in fata celui ce a fortat intersectia? Presupun ca da...
A doua zi m-am prezentat din nou la examenul de oras. De data asta, stand la semafor si trebuind sa fac dreapta, dupa ce am facut parcare laterala si dupa ce mi-a fost laudat stilul de condus, probabil ca singurul pieton din oras, care a stat ascuns dupa un stalp la semafor, a pus piciorul pe trecerea de pietoni, pe o strada cu patru benzi, exact in momentul in care era verde iar eu ma angajam in curba la dreapta.
OOO, nu dai prioritate la pieton? Nu-i nimic, vii maine si daca vei conduce asa cum ai condus si azi vei lua carnetul... Cum sa-i spui ca pietonul nu era la colt cand te-ai uitat tu, tot timpul cat a fost rosu pentru tine? Este atat de candid totul aici! A trebuit sa nu ii iau farfuria in penis nici pietonului si nici celei din dreapta mea. M-am prezentat din nou la examen si am luat carnetul, care mi-a fost inmanat pe loc. Este bine sa nu te enervezi pentru ca aici pare ca nimeni nu se enerveaza... Carnetul de sofer tine loc si de act de identitate, deoarece contine aceleasi informatii ca un ID, inclusiv informatii cu privire la faptul daca ti-ai dat acordul sa devii donator de organe. Da zic, ca se sa mai fac cu ele dincolo?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afara ninge cu soare si sunt acum -6 C. Deseara se anunta din nou -16 C. Un prieten de aici mi-a spus la telefon ca se gasesc aici blugi captusiti si ca au mare cautare printre cei care sunt nevoiti sa se expuna zilnic la frig. Adica blugi cu izmene, asta ca sa iti mai amortesti din trufie si sa accepti totusi ca barbat sa porti ceva pe sub blugii care oricum devin o scoarta sub anumite grade. Totusi, la interviuri nu poti merge cu izmene pe sub pantaloni asa ca traiasca trufia!

Niciun comentariu: