vineri, 26 iulie 2013

Balbe tarzii


Email-urile curg zilnic in valuri. Oferte de job-uri, oferte de electrocasnice, oferte de concedii in Grecia si Turcia (in Bulgaria nu mai sunt oferte, pentru ca le-a luat pe toate Alina), oferte de marire a penisului cu cativa centimetri (in orice directie...), oferte de intalniri pentru placeri foarte greu de refuzat (din alea de "pe afara-i vopsit gardul - inauntru-i leopardul"), oferte de orice. Te crucesti ce vand oamenii in disperare de cauza. Daca m-ar deranja cu un email Monica Belluci, poate m-as deranja sa ii aranjez caviarul...



Desi nu sunt obosit peste zi, ma trezesc destul de greu, doar in acest caz telefonul fiind la datorie. Nu uita sa ma trezeasca. Visez noapte de noapte tot felul de lucruri atat de putin realizabile dar totusi visez si asta este important. Sunt oameni care se culca si nu viseaza nimic, zile chiar ani intregi. Ce pustiita speranta trebuie sa ai ca vei visa ceva, orice, in noaptea ce vine...


In una din nopti am visat ca eram in Nord Koreea si ca il injuram pe liderul ala al lor de se tunde cool.
Il injuram cu patos iar el imi gadila amigdalele cu un pistol. De niciunde a ajuns in mana mea un alt pistol pe care i l-am descarcat capatanosului in piept.... Cand m-am trezit era dimineata...


Mi-e atat de sila de lupta pentru putere ce se desfasoara pe la televiziuni, incat cu greu ma abtin sa nu vars. Cand il vad pe primul plagiator al tarii ma apuca tremuratul... Nu il mai suport si pace, asta este mai rau decat Bombonel, are mai multa acreala in el decat tot partidul lor la un loc. Il vad tinand in trompa toate organele la un loc...


Apropos de trompa, v-ati intrebat de ce se scarpina barbatii la oua? Sau de ce par sa-si dea "limba ceasului" in sens invers? Credeati ca eu stiu?


Acum cateva saptamani scriam si eu despre un urs care ramasese captiv intr-un cires. Intre timp ursul s-a recuperat si a fost zarit pe la locul faptei. Se pare ca isi pierduse ceasul sau cel putin o limba a acestuia...



Niciun comentariu: