marți, 16 iulie 2013

Rusinica, Dottore!


Ca orice bun internaut, in clipele de relax mai rasfoiesc pagini de net, inclusiv din retelele de socializare. Posturi diverse, imagini cu flori, cu flori din balcon, cu luna plina, cu copii, cu familia, cu prietenii la un pahar, cu colegii si alte asemenea ipostaze.
Printre toate astea, fleosc si domnul Ponta cu un mesaj de genul ca dupa zece ani a scos Romania din izolarea internationala, el fiind infatisat alaturi de cancelarul Germaniei. Asta este dus cu capul? Cine mai pune botul la astfel de vome? Cine mai crede in duhul apelor cu astfel de vrajeli de doi bani?

Astia chiar nu au masura in a arunca laturi iliesciene si rusofone? Imi pare rau, dar este un spatiu virtual, in care nu am chef sa-i vad fata de plagiator. Si asemeni altor mii de utilizatori, am raportat ca spam mesajul domnului in cauza. Evident ca uslasii au reactionat ferm ca Basescu este de vina!
Dupa ce apar toata ziua la televiziunea lustruitoare de creiere - Haznaua 3, mai lipseste sa-i mai vad si in spatiul meu (asa cred eu) privat. Nu, multumesc! Oricum, daca ar fi dupa el, dottore ar da repede o ordonanta prin care sa se interzica spam-area posturilor lui! Interzis prin lege! Numai ca nu are putere peste ocean, mititelul. (ati remarcat ca nu-l mai incap sacourile si ca arata aproape ca un salam, incheiat la nasturele de sus? Oare scaunul ala face sa le creasca burtile si curul - vezi Bombonel si Motocicleanu'?)

Oare cat de disperat sa fii incat sa incerci sa te insinuezi in pagina privata a fiecarui roman? Chiar daca ai impresia ca toti romanii te vor? Pentru mine astfel de insinuari nu inseamna altceva decat o invitatie "deschisa" la a le administra cele mai frumoase ganduri, ceea ce va indemn si pe dumneavoastra...

Cand deschizi haznaua, fii pregatit sa primesti si muste de rahat, nu numai albine de miere. Si mai taci in durerea mea cu izolarea in care se afla tara mea, ca am vazut izolarea in care ne-ai bagat anul trecut in vara, am vazut reactiile oficialilor europeni si americani (inclusiv acum cateva zile, cand Cacarau s-a invartit ca un titirez, poate-poate il baga si pe el in seama oficialul american, dar in zadar) am vazut ce va poate capul lichelelor si lipitorilor ce sunteti!

Niciun comentariu: