luni, 2 iunie 2014

La revedere domnule Antonescu

Sau bine ca te-ai lasat pacalit, mascariciule! Ca din cauza ta si a celor ca tine am decis sa plec din tara! Nu ca as regreta, pentru ca mereu vor aparea altii care sa-ti ia locul! Nu o sa regret niciodata, asa cum nu am regretat nicio fapta facuta. Insa ma gandesc ca ti-a ajuns cat ai visat sa fii presedinte.

Macar ai visat frumos domnule Antonescu! Macar nu i-ai multumit sotiei in direct, in vis fiind. Pentru ca de cele mai multe ori am avut impresia ca vorbesti in somn domnule Antonescu. Imi aduc aminte cand vorbeai zeflemitor din fotoliul de la Antena 3 pe care il incalecai cu sarg seara de seara, inainte sa-l debarci pe actualul tau prieten, domnul Blaga. Cat de mult il injurai si cat de mult te schimonoseai in direct atunci cand vorbeai despre pdl-isti. Cat mult iti lipsea jumatatea de mustata ca sa il intruchipezi pe cel care aproape a ingenuncheat Europa acum 70 de ani. Cat de mult radeai in pumn alaturi de sobolanul de la psd de la tribuna antenei 3...


Cred ca electoratul de dreapta trebuie sa fie de-a dreptul cretin ca sa te voteze acum, cand pari ca te certi la cutite cu prietenul tau rosu, sobolan iesit din aceeasi gaura de wc. Din pacate, este singurul sobolan care ar putea deveni presedinte cu majoritate de voturi acum. Insa pana in iarna mai este...

Domnule Antonescu, cat de mult ma bucur ca ai iesit din carti si ca ti-ai dat seama ca nu poti deveni presedinte fara niciun fel de viziune. Ma bucur domnule Antonescu ca Basescu ti-a batut si el niste cuie in sicriul politic. Probabil ca te-a si sfatuit, probabil ca te-a si ademenit ca ii vei urma la Cotroceni. Si nestergandu-te de bale, ai pus botul domnule Antonescu, la prea tabacitul lup de mare. Bine ti-a facut, daca el ti-a facut-o. Insa cred si ca ai fost prea prost ca sa iti faci singur ceea ce trebuia sa faci de acum mult timp: sa iesi din politica. Nu te cred ca tu crezi ca Johanis te va pune prim-ministru in cazul in care va castiga alegerile prezidentiale...

Ma bucur ca nu te voi vedea presedinte, pentru ca sunt sigur ca orice ai face nu vei mai putea fi presedinte. Poate doar de asociatie, poate doar de grupa, poate doar presedinte de CAP, daca ar mai exista vreunul. Pentru ca nu ai stofa de politician in primul rand domnule Antonescu, desi ai rezistat cu stoicism de 25 de ani in politica. Pentru ca nu ai fost in stare sa iti iei un carnet de conducere si pentru ca din taxele mele ti-ai platit un sfert de secol soferul, benzina si limuzina. Pentru ca din taxele mele si ale concetatenilor mei, sotia ta are un salariu lunar pe care un roman de rand il castiga in 2 ani. Si nu pentru ca ar fi mai prost pregatit sau pur si simplu mai prost... Ci pentru ca prin parghiille politice ai pus-o in acea functie, ca atatia altii care nu merita dar care sunt acolo pentru ca au cumparat prea usor votul romanilor.

Ma bucur ca nu vei deveni presedintele tarii mele domnule Antonescu si ca nu voi avea ocazia de a-ti vedea din nou gura schimonisita, precum o gaura neagra atunci cand o deschizi sa vorbesti sau te schimonosesti. Ma bucur domnule Antonescu ca ai luat plasa. Si ca ai crezut ca Pictor Vonta te va face presedinte. Trebuia sa iti dai seama ca ce suge la Nastase nu sare departe de trunchi. NU putea exista un alt infatuat mai mare decat acest imberb plagiator, care suge cu toata familia din aceleasi taxe platite de familia mea - pentru ca eu am decis sa nu mai platesc taxe pentru voi.

Am decis sa va las sa va castigati munca asa cum mi-am castigat-o si eu, cu sudoare. Insa foarte probabil ca voi sa gasiti mereu si mereu alte forme de a va deghiza in salvatorii poporului si sa continuati sa il sugeti pana la epuizare. Ma rog insa ca poporul sa va dea sa sugeti si voi ceea ce meritati... Macar in ultimul ceas... Si sa nu mai suga el...


Si mai sper ca liberalii adevarati sa iasa public si sa se debaraseze de acest imatur politic, de aceasta lichea ordinara - ca sa o parafrazez pe baba Iliescu.
La revedere domnule Antonescu. In vreo 100 de ani...

Chiar daca stiu ca nimeni nu va citi aceasta postare, pentru ca toti sunt satui de politica, tot ma bucur domnule George Crin Laurențiu Antonescu. Ma bucur ca nu voi avea ocazia sa te vad si pe tine exclamand cu lacrimi de bucurie: am infrant...
Of, ce m-am descarcat... noapte buna copii...

Niciun comentariu: