luni, 21 iulie 2014

Despre fuhrer, bani furati si jefuitori

Am scapat de un stres: Crin Antonescu nu va deveni presedinte. Asta daca nu cumva pnl-istii nu vor innebuni de tot si nu vor vota altfel decat au votat la acest prim sondaj de opinie. Ma intreb cum de l-a lucrat neamtul pe fuhrer... Ca ultimul a spus ca nu se multumeste cu postul de prim ministru - de parca cineva l-ar nominaliza vreodata...
De la unicul prezidentiabil sustinut de ditamai alianta politica, fuhrerul a dat cu bata in balta si a devenit un simplu membru de partid. Ma gandesc ca macar Prostanacu' a visat bine jumatate de noapte, cand parea ca va deveni presedinte. Pe cand fuhrerul a visat 2 ani si in ajun de prezidentiale constata ca nu mai are sustinere nici macar in propriul partid. Asta da satisfactie zic...

Aseara am constatat online ca am o plata neautorizata efectuata din contul nostru bancar, pe care avem doua carduri. Cazand de acord ca niciunul dintre noi nu a facut respectiva plata online, dupa ce am investigat online descrierea magazinului si afland ca mai exista cel putin cateva zeci de plangeri la adresa acestuia, am sunat la serviciul cu clientii la ora 22 duminica seara si am reclamat frauda. Cineva si-a comandat ceva la un magazin online, probabil dupa ce a clonat unul din cardurile noastre. Dupa cateva intrebari, am fost asigurat de operatoare ca voi primi banii inapoi in cont, ca respectivul card a fost inchis pe loc si ca vom primi un nou card prin posta in cateva zile lucratoare.
Banii au intrat inapoi in cont in fix 5 minute de la incheierea convorbirii. Avand in vedere ca aici buletinul ti se da fix in trei minute dupa ce ai facut fotografia, la fel ca si permisul de conducere si cardurile bancare atunci cand aplici in banca pentru un card de debit/credit, nu am niciun dubiu ca nu vom primi cardul probabil maine.

La stiri se spune acum (pentru a cata data oare...) ca prorusii au scotocit cadavrele de lucruri personale, ca au subtilizat bani si lucruri de valoare din efectivele decedatilor aflati printre resturile fumegande ale aeronavei prabusite in estul Ukrainei. Mi-am adus aminte instant de nazistii descrisi de Sven Hassel in romanele sale. Acestia erau mereu inarmati cu mici patente cu care smulgeau dintii de aur ale soldatilor cazute la datorie pe campul de lupta. Unii dintre ei aveau adevarate comori la brau, sute de dinti colectionati de la cadavre.
In anul 2014, soldati rusofoni pe jumatate beti, pe jumatate salbatici si probabil mai mult decat pe jumatate educati, fura de-a dreptul bani, ceasuri si alte valori din bagajele nefericitilor care au avut intalnire cu moartea. Fara indoiala ca legea martiala ar trebui aplicata acum mai mult decat oricand. Dar cine sa o aplice? Nimeni nu indrazneste sa puna degetul pe rana si sa spuna cine este vinovat.
Ma intreb daca se va afla vreodata adevarul, indiferent de cum vor vrea mai marii lumii acesteia sa se termine ancheta.

Niciun comentariu: