sâmbătă, 3 august 2013

As fi putut mai des sa scriu...


Despre tine, despre mine, despre noi, despre tot ceea ce a insemnat odiseea noastra inca de la inceput...

Despre zilele in care ne intalneam tarziu prin statii de autobuz si nu stiam incotro ne vor purta pasii...
Despre momentele in care cu adevarat ne-am apartinut unul altuia...
Despre toamne in care sfiosi ne taram departe de orice in tovarasia cortului, a biscuitilor, conservelor si sampaniei calde...
Despre oameni si locuri nicicand descoperite in toate dezertarile noastre din viata...


Despre zile in care zambeam soarelui in inconstienta si despre ore in care nu-mi puteam dezlipi ochii din parul tau fluturand in adierea marii...
Despre drumuri nebatute de pasi straini ori despre nestiute plaje ce ne-au primit cu bucurie in salbaticia lor...
Despre ore petrecute doar tinandu-te de mana, fara vorbe ce ar fi putut strica magia clipelor...
Despre paduri neumblate decat de noi ori despre fiori calzi petrecuti in acele locuri...




Despre suspine de pian si despre dureri de viori in clipele in care cu adevarat am cunoscut intunericul negasirii tale...
Despre doriti dar in acelasi timp negasiti pasi de copil rascolind atat de brutal lumea noastra...
Despre calatorii incepute si nicicand finalizate ori despre dificil de saturat nelinistea mea pentru locuri noi...


Despre salbatici cai ce am fi vrut sa devenim intr-o cu totul alta imaginata lume...
Despre rugaminti de saxofoane, maturand furtunoase umbre insinuate stinghere intre noi...


Despre promisiuni nicicand implinite si despre amintiri cu pasii nostri rascolind fara de viata frunze...
Despre absurd cant de buha adus cu insistenta de vant, doar pentru nelinistea ta...
Despre orbitoarele fructe ale dragostei, despre care eu cred ca in afara ta putrezesc...
Despre absenta grija mea si despre abjecte ideile mele pichetand obositi nervii tai...

Despre viata, despre moarte, despre inviere, despre ochi, despre neticaloase ganduri, despre tine, despre mine, despre noi, despre tot ceea ce a insemnat odiseea noastra inca de la inceput...



Niciun comentariu: