joi, 9 mai 2013

Buda



Mi-am inceput ziua intr-un supermarket, cumparand sucuri, alune si alte gigele pentru ziua mea, pe care urma sa mi-o serbez la birou, cu fetele. La casa de marcat, operatoarea ma anunta ca nu le merge cititorul de card. Ma uit in portofel cu interes, fix un leu… cand sa abandonez caruciorul, femeia imi spune aproape cu lacrimi in ochi ca pot sa scot bani de la bancomatul aflat in exteriorul magazinului. Probabil ca au norma la vanzari, zic si ma duc lenes sa scot bani de la bancomat…

Ajung la birou, ma pup cu fetele si plec sa pun oglinda la masina de serviciu si sa inlocuiesc un bec ars. Ajung la service si baietii imi spun ca nu au oglinda pe stoc desi in seara trecuta mi-au confirmat ca piesa exista. Ok spun, injurand printer dinti, schimbati-mi becul, ca ma injura toti soferii in trafic ca nu semnalizez. Cu mare greutate, un electrician reuseste sa scoata farul in jumatate de ora. Dupa ce il clatina putin, o jumatate de litru de apa ii curge pe pantofii unsurosi. Practic jumatate din placa de baza a becurilor statea in apa cine stie cum infiltrata. Oare putea sa faca vreun scurt circuit? Am mai stat jumatate de ora sa curete circuitul, sa scoata rugina de pe el si am plecat pentru ca oglinda nu venise. 

Am luat tortul, in fapt o tarta mare, niste prajituri si am purces la birou sa le duc la rece. Ma intorc dupa alta jumatate de ora la service, sa imi puna oglinda, care ajunsese intre timp. Surpriza: nu se potrivea! M-am uitat urat la electrician, iar omul a desfacut de tot oglinda scarpinandu-se dupa ureche a paguba. In cele din urma, un al doilea electrician a venit si a potrivit-o cu mana… M-am dus sa mi se faca factura. Mi se face factura si am alta surpriza, manopera nu era trecuta pe factura insa aceasta mi se percepea totusi, fara document… I-am pus sa refaca factura, sa imi faca deviz si le-am dat banii… In total doua ore pentru un schimb de oglinda, un bec si o factura luata…

Desi de ceva vreme am vazut un afis lipit pe usa toiletei pe care o pastorim atat fetele cat si eu – chiar daca are un simbol masculin pe ea (…) insa nu l-am bagat in seama. Azi insa am facut analiza literara pe el…


Care vasazica, nu mai mergeti la buda cu lumina aprinsa, nu va mai spalati pe maini si nu mai folositi hartie igienica... Ce sa faci, adica sa iti dozezi hartia igienica? Folosesti cat trebuie, nu, ca doar nu iti bagi tot sulul in dos? Sau sa nu mai tragem apa? Sa ne adunam mai multi zic si sa facem ce are de facut fiecare, apoi sa tragem apa abia dupa ce se aduna sa zicem cinci linii trase cu creionul pe usa budei? Sau sa ne asociem trei colegi si sa ne spalam pe maini in acelasi timp, pentru a economisi apa? Cat despre lumina, ce sa mai spun? La noi intra peste tine cu lumina aprinsa, ma gadesc ce trafic ar fi cu lumina stinsa... Sau se stropeste capacul cu lumina aprinsa, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar petrece in lipsa ei... Variatiuni ar mai fi, insa va las sa va zburde imaginatia... eu ma gandeam sa merg la alt etaj si sa folosesc buda lor, desi si pe a lor scrie la fel, insa asa ca distractie, nu ca m-as otravi eu in alte bude decat in cea de acasa, dar chiar si asa, pentru chestii mai mici, sa creasca putin adrenalina ca te poate prinde la locul faptei cineva...




Sau ar mai fi varianta de mai sus. Sa dai mana cu penisurile tuturor celor din cladire, in fiecare zi, in cazul in care fiecare posesor de penis din cladire aplica a doua interdictie din prima fotografie... O seara placuta va doresc!

Niciun comentariu: