luni, 2 mai 2016

Romania mea...


Am incetat sa mai scriu despre evenimentele din tara acum cateva luni. Pentru ca imi provocau rau. Pentru ca am inteles ca nimic nu s-a schimbat si nici nu se va schimba prea curand...
Romania lucrului bine facut, care da pe afara din cand in cand, ma umple de obida si de sila in acelasi timp. Oricat as incerca sa spun ca este tara in care m-as intoarce oricand si in care as vrea sa mor, stiu in sufletul meu ca este doar o minciuna. Romania a involuat continuu in ultimii ani si a ajuns acum intr-o groapa din care nu se mai zareste niciun fel de lumina. 

De aceea am ales sa plec cu ceva timp in urma, pentru ca simteam cum ma consum efectiv. Imi pare rau ca trebuie sa o spun dar Romania a devenit un loc condus de niste incompetenti, cumetri, gangsteri si carteluri care au pus stapanire pe tot ce mai putea fi furat. Tara este condusa de acesti banditi care jefuiesc la propriu romanii de rand, cazuti efectiv intr-o stare de letargie nationala, incapabili de a reactiona la actiunile primilor.

In opinia mea, statul roman a murit, nu mai exista. Institutiile au fost capusate ani de zile si intr-un final a sucombat. Din 1990, toata lumea a fost interesata doar de interes national si toate guvernele s-au purtat mai rau cu romanii decat un ocupant strain. In acest moment, nimeni nu poate apara cetateanul roman. Nu mai exista baza industriala, baza umana, in Romania a avut loc o adevarata catastrofa umanitara prin migratia a cel putin 3-4 milioana de oameni.

Probabil ca in cel mult zece ani, Romania va trebuie sa "importe" forta de munca din Asia, asta daca va mai fi ceva de munca in tara asta. Intr-o tara in care cele doua mari partide politice fac din nou implozie, in care toti sefii de companii de stat sunt anchetati pentru fapte de coruptie, in care deputatii stau la rand la usile organelor de ancheta penala, ce viitor sa mai vada un tanar absolvent de facultate? Romania lucrului bine facut a devenit doar o rampa de lansare pentru tineri talentati, gata sa fie folositi de tarile vestice. 

Romania lucrului bine facut pare a fi doar un tinut pustiu, in care oamenii care mai cred in schimbare, asteapta in zadar ca altcineva sa iasa in strada in locul lor pentru a-i debarca pe ordinarii care au praduit tara asta in ultimul sfert de secol. Este scary dar Romania mea este in opinia mea doar o barca aflata in deriva, plutind pe o balta duhnind a coruptie si neputinta.

Niciun comentariu: