luni, 29 octombrie 2012

Numai una ca e calda...






 Astazi, Laura s-a hotarat sa se lase de fumat. Brusc, dar direct interesata! Pur si simplu a anuntat dimineata ca este ultima tigara. Stiind dinainte ca voi castiga, am fost de acord sa pun pariu ca nu va fi in stare sa nu fumeze o alta tigara in aceeasi zi. Pe o sticla de whisky. Dupa doua ore negocia cu mine sa fumeze o tigara, iar dupa alte cinci minute s-a scurs pe scari in cautarea fumului linistitor... A pierdut pariul. Insa sunt inca dispus sa ii dau o sticla din aceeasi licoare daca se va lasa in doua saptamani de tot. Fara sa mai triseze la birou. Nu imi pasa daca acasa doarme cu snopul de tigari in gura. Un fumator inrait nu ar rezista 8-9 ore pe zi fara sa fumege...

A venit sezonul rece si a trebuit sa imi aduc aminte ca lucrez numai cu doamne si domnisoare, dupa cum am mai spus, ultimele fiind pe cale de disparitie. Daca in vara toate isi faceau vant cu ce aveau si isi plesneau sutienele in ciuda caldurii, acum s-a mai schimbat situatia. Uneia ii este frig, alteia ii este cald, alta are bufeuri, una isi ridica fusta, alta isi trage mai jos pantalonii prea ridicati, alteia ii ingheata picioarele... In fiecare zi este altfel... pentru ca ele vin imbracate altfel, chiar daca fiecare are cel putin 3 ticuri pe care le repeta invariabil.
Una isi scoate maseaua, una este racita si isi sufla zgomotos mucii, una tuseste magareste, alta se rasteste la telefon, una isi tarsaie picioarele, alta se leagana. Fiecare zi este atat de plina! Si cand ma gandesc ca numai peste doua zile inca 6 bucati vor sosi de la Bucuresti pentru evaluarea anuala, parca imi vine sa fug!

Fara nicio legatura cu cele de mai sus, ei bine, daca banuiesc cine ma citeste in tara, in State, in Ungaria, Austria ori Germania, mor de curiozitate cine ma citeste in Rusia (si mi-am mai exprimat nedumerirea asta si tot nu mi-ati raspuns) sau in China! In ultima saptamana, am fost lecturat de vreo 75 de ori, in conformitate cu index-ul de mai jos:



România
46
Statele Unite ale Americii
11
Ungaria
6
Rusia
6
Austria
2
China
2
Germania
1
Franța
1

Niciun comentariu: